Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

A spoun of a tour


Θα μπορουσε να ειναι η καραϊβικη η ακομα καλυτερα η Χαλκιδικη (καλες η Μπαχαμες αλλα σαν την ΧαΛΛκιδικη δεν εχει)..Ειναι ομως ο Μπαλος στην Κρητη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου