Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

Να παραμένεις σε κατάσταση αναχώρησης, ενώ πάντα φτάνεις





Η δημιουργία βγαίνει μέσα από την έλλειψη τελειότητας.Μοιάζει να βγαίνει μέσα από μόχθο και απογοήτευση.Από εδώ, νομίζω, βγήκε η γλώσσα.Βγήκε από την επιθυμία μας να ξεπεράσουμε την απομόνωση και να συνδεθούμε μεταξύ μας.Πρέπει να ήταν εύκολο τότε που ήταν απλώς θέμα επιβίωσης.''Νερό''. Βρήκαμε έναν ήχο γι' αυτό.''Τίγρη πίσω σου!''Φτιάξαμε έναν ήχο γι' αυτό αλλά γίνεται πραγματικά ενδιαφέρον, όταν χρησιμοποιούμε το ίδιο σύστημα συμβόλων για να μεταδώσουμε τα αφηρημένα και άυλα πράγματα που βιώνουμε.Τι είναι ''απογοήτευση''; Τι είναι ''θυμός'' ή ''αγάπη''; Οταν λέω ''αγάπη'' ο ήχος βγαίνει απ' το στόμα μου και χτυπά στο αυτί τού άλλου ταξιδεύει μέσα στον λαβύρινθο του εγκεφάλου του μέσα από αναμνήσεις αγάπης ή έλλειψης αγάπης.Λέει ότι καταλαβαίνει, αλλά πώς το ξέρω αυτό; Οι λέξεις είναι αδρανείς.Είναι απλώς σύμβολα. Είναι νεκρές. Και τόσο μεγάλο μέρος των εμπειριών μας είναι άυλες.Αντιλαμβανόμαστε τόσα που δεν μπορούν να εκφραστούν κι όμως, όταν επικοινωνούμε μεταξύ μας και νιώθουμε ότι έχουμε επαφή και ότι μας καταλαβαίνουν...νομίζω ότι έχουμε ένα συναίσθημα ψυχικής επικοινωνίας.
Μπορεί να είναι κάτι φευγαλέο, αλλά γι' αυτό ζούμε....

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

Negative












Λένε πως οι φωτογραφίες είναι στιγμές
Oi δικες σου είναι όλες οι στιγμές μαζί
Εγώ πάλι δεν είμαι εκεί.

Λοβ ιζ ιν δι εαρ

Η κάθαρση του είναι μας μπορεί να επέλθει με πολλούς τρόπους… Σήμερα βρήκα αυτόν… Τι σκατα είναι αυτά γαμω την πουτανα μου… .Σκαταααα μαλααακεςςς… ..να πάτε να γαμηθείτε όλοι σας….την ώρα που ψοφάτε να δείτε ποσό σάπιοι είστε και να φρικάρετε και να τραντάζεστε στο νεκροκρέβατο …..να μην θέλετε να πεθάνετε αλλά ευτυχώς για μας θα πάτε όχι στο πυρ το εξωτερο,…. ούτε στο διαολο… .ΟΧΙ….ο διάολος είμαι εγω, …θα πάτε στο πουθενα…… αρχιδια…. μουνιαα…. παλιοβλακες… ..πανηληθιοι ..μεμψίμοιροι…. ανεδαφικές μαλακιες μιας τρανσεξουαλ γαϊδούρας… μοσχάρια… ζώα…. Που νομίζατε ότι είστε και άνθρωποι… .ου ρε…ου…στα αρχιδια μας σας γραφουμε…η μάλλον επειδή είναι πολύτιμα τα αρχιδια μας σας γράφουμε κοντά στις κωλοτριχες μας…τραγελαφικες κυλόττες μιας ανώμαλης χοντρής που πηδιέται με αλογα….Τελειως απελευθερωτικό παιδιά. Η συμβουλή που μπορεί να βοηθήσει ακόμα πιο πολύ είναι ότι ενώ τα γράφετε επιβάλλεται και η ταυτόχρονη φωνητική κάθαρση..Καλησπέρα σ’ολους και να ξέρετε ότι σας αγαπώ και ότι λέω είναι από καθαρή ατόφια αγαπη…. .μουατσ