Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

Τότες





‘’Καλως ήρθατε παιδιά …καλως ήρθατε…. είστε όλοι ευπρόσδεκτοι σ’αυτό το πανηγύρι των τρελών.. πρώτα από όλα θα πρέπει να σας αναφέρουμε ότι δε χρειάζεστε τπτ από τις υλικές απολαυσεις που είχε συνηθίσει το μυαλό σας .. Εδώ σας θέλουμε μόνο με τα ρούχα σας και αυτά θα χρειαστείτε να τα βγάλετε’’… Έτσι κάπως ξεκίνησε ο γλυκύτατος ιερέας στη μονή τις δυτικής πλευράς απέναντι από το άγαλμα του Χριστού του Ρίο ντε Τζανέιρο . Γύρω στα 25 άτομα γύρω από τον ιερέα κοιτούσαμε σαστισμένοι όταν μπήκε μια πανέμορφη γυναίκα φορώντας μόνο ένα παρεο από τη μέση και κάτω αφήνοντας έτσι τα ολοστρόγγυλα στήθη της έκθετα στα ορθάνοικτα μάτια μας..Κάτω από το παρεο διαγράφονταν η μικρή της σπηλιά η οποία από πάνω είχε μια ιδέα μιας μικρής λουρίδας κουβέρτας προφανώς για τις κρύες νύχτες που θα ακλουθούσαν.. Αφού έκλεισαν όλες οι πόρτες τις υποτιθεμένης μόνης και ο χώρος έχασε τη φωτεινότητα που διέθετε , ένα είδος μαγκαλιού ,που παραδόξως είχε το σχήμα αιδοίου, άρχισε να φτύνει με μανία ένα είδος μπλε καπνού που αν και στην αρχή μας έκανε να ασφυκτιούμε μας χαλάρωσε τόσο γρήγορα και σε τόσο βαθμό που μετά από 2 λεπτά άρχισα να βλέπω το μαγγανοειδες αιδοίο να αυξομειώνει το μέγεθος του…. Ξαφνικά μέσα στην αίθουσα μπήκαν 25 καλλίγραμμες γυμνές γυναίκες ολόγυμνες οι οποίες λες και μας ήξεραν από πάντα ανακατεύτηκαν στο πλήθος και άρχισαν να βγάζουν τα ρούχα μας… Αυτό που ακλούθησε είναι το δεύτερο πιο σημαντικό αίσθημα που έχω νιώσει στη ζωή μου.. 25 αντρικά κορμιά ανακατεμένα με 25 καλλονές στο πάτωμα ενός άγνωστου ναού να ανταλλάσουν υγρά , οσμές ,ενέργειες δονήσεις απίστευτες , κάνοντας τους πάντες να φτάσουν σε έναν αξέχαστο οργασμό όμοιο που πιστεύω λίγοι πάνω στο πλανήτη θα έχουν νιώσει… εκείνη την ώρα σκέφτηκα ότι ναι όντως έτσι θα είναι ο παράδεισος…. Και εγώ είμαι ΠΑΡΩΝ
Το πρώτο πιο σημαντικό συναίσθημα που ένιωσα στη ζωή μου ήταν αυτό που όταν ξανάνοιξαν οι πόρτες του ναού και έφυγαν τρέχοντας και οι 25 κοπέλες και μπήκαν σχεδόν αμέσως μέσα 25 γυμνοί μαύροι … Το πρόσωπο μου πρέπει να είχε πάρει την ιδία έκφραση με του τύπου που ήταν διπλά μου που θύμιζε ενός τύπου που ήξερε πως θα ήταν η έκφραση του όταν θα τον ξεκόλιαζαν …. Ανάμεικτη αηδία , πόνος, κλάμα και ίσως η λέξη τη γάμησα αλλά απλωμένη στο μέτωπο σε μορφή ρυτίδων… Αναφώναξε κατι στα γερμανικά νομίζω αλλα και γω μιας και ήμουν ηδη στη σκεψη οτι ισως έπρεπε να κάτσω για πατσά σε ενα μαγαζί που ειχα δει πριν το ναο απλώς του φωναξα ''πουτσα ρε μαλακα πουτσα...τι γκεμπουχτεν και μαλακιες''..θυμαμαι οτι δεν προλαβα να αναψω τσιγάρο..
Γούστα - Κατάληξη αντιστρόφως ανάλογα ποσά..

Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

Να παραμένεις σε κατάσταση αναχώρησης, ενώ πάντα φτάνεις





Η δημιουργία βγαίνει μέσα από την έλλειψη τελειότητας.Μοιάζει να βγαίνει μέσα από μόχθο και απογοήτευση.Από εδώ, νομίζω, βγήκε η γλώσσα.Βγήκε από την επιθυμία μας να ξεπεράσουμε την απομόνωση και να συνδεθούμε μεταξύ μας.Πρέπει να ήταν εύκολο τότε που ήταν απλώς θέμα επιβίωσης.''Νερό''. Βρήκαμε έναν ήχο γι' αυτό.''Τίγρη πίσω σου!''Φτιάξαμε έναν ήχο γι' αυτό αλλά γίνεται πραγματικά ενδιαφέρον, όταν χρησιμοποιούμε το ίδιο σύστημα συμβόλων για να μεταδώσουμε τα αφηρημένα και άυλα πράγματα που βιώνουμε.Τι είναι ''απογοήτευση''; Τι είναι ''θυμός'' ή ''αγάπη''; Οταν λέω ''αγάπη'' ο ήχος βγαίνει απ' το στόμα μου και χτυπά στο αυτί τού άλλου ταξιδεύει μέσα στον λαβύρινθο του εγκεφάλου του μέσα από αναμνήσεις αγάπης ή έλλειψης αγάπης.Λέει ότι καταλαβαίνει, αλλά πώς το ξέρω αυτό; Οι λέξεις είναι αδρανείς.Είναι απλώς σύμβολα. Είναι νεκρές. Και τόσο μεγάλο μέρος των εμπειριών μας είναι άυλες.Αντιλαμβανόμαστε τόσα που δεν μπορούν να εκφραστούν κι όμως, όταν επικοινωνούμε μεταξύ μας και νιώθουμε ότι έχουμε επαφή και ότι μας καταλαβαίνουν...νομίζω ότι έχουμε ένα συναίσθημα ψυχικής επικοινωνίας.
Μπορεί να είναι κάτι φευγαλέο, αλλά γι' αυτό ζούμε....

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

Negative












Λένε πως οι φωτογραφίες είναι στιγμές
Oi δικες σου είναι όλες οι στιγμές μαζί
Εγώ πάλι δεν είμαι εκεί.

Λοβ ιζ ιν δι εαρ

Η κάθαρση του είναι μας μπορεί να επέλθει με πολλούς τρόπους… Σήμερα βρήκα αυτόν… Τι σκατα είναι αυτά γαμω την πουτανα μου… .Σκαταααα μαλααακεςςς… ..να πάτε να γαμηθείτε όλοι σας….την ώρα που ψοφάτε να δείτε ποσό σάπιοι είστε και να φρικάρετε και να τραντάζεστε στο νεκροκρέβατο …..να μην θέλετε να πεθάνετε αλλά ευτυχώς για μας θα πάτε όχι στο πυρ το εξωτερο,…. ούτε στο διαολο… .ΟΧΙ….ο διάολος είμαι εγω, …θα πάτε στο πουθενα…… αρχιδια…. μουνιαα…. παλιοβλακες… ..πανηληθιοι ..μεμψίμοιροι…. ανεδαφικές μαλακιες μιας τρανσεξουαλ γαϊδούρας… μοσχάρια… ζώα…. Που νομίζατε ότι είστε και άνθρωποι… .ου ρε…ου…στα αρχιδια μας σας γραφουμε…η μάλλον επειδή είναι πολύτιμα τα αρχιδια μας σας γράφουμε κοντά στις κωλοτριχες μας…τραγελαφικες κυλόττες μιας ανώμαλης χοντρής που πηδιέται με αλογα….Τελειως απελευθερωτικό παιδιά. Η συμβουλή που μπορεί να βοηθήσει ακόμα πιο πολύ είναι ότι ενώ τα γράφετε επιβάλλεται και η ταυτόχρονη φωνητική κάθαρση..Καλησπέρα σ’ολους και να ξέρετε ότι σας αγαπώ και ότι λέω είναι από καθαρή ατόφια αγαπη…. .μουατσ

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009

AIDS....ενα ψεμα

Αν ένα ατομο θεωρει τον εαυτο του αξιοπρεπη θα εκανε το ιδιο με μενα. Θελω να ενημερωσω ολους τους φιλους ,γνωστους ,αγνωστους για ένα μειζον θεμα. Το θεμα είναι το AIDS .. Ολες οι θεωριες συνομωσιας υφιστανται όχι επειδη καποιοι συνομοτουν εναντιων μας αλλα γιατι εμεις ειμαστε αμαθεις και δεχομαστε ακριτα τις αποψεις αλλων. Μια από τις μεγαλυτερες απατες των φαρμακοβιομηχανιων (και προσεξτε βιομηχανια όπως σαν να λεμε εργοστασιο κομποστας) είναι η εμφανιση του ιου του ΑΙDS. Είναι μυστικο πολύ καλα κρυμμενο από τις παραπανω φαρμακευτικες ‘τραπεζες’ ότι το λεγόμενο τεστ αντισωμάτων, το οποιο βγαζει θετικούς τους και καλα φορεις, δεν ανιχνεύει τον ιό HIV ούτε τα αντισώματά του. Το γράφει η κατασκευάστρια εταιρεία "Abbott" στο εσώκλειστο φυλλάδιο, το οποίο δεν μας δείχνουν ποτέ. Χώρια που ο ιός HIV δεν έχει εντοπιστεί ποτέ και πουθενά (γι' αυτό δεν μπορεί να τον ανιχνεύσει και το τεστ), ούτε έχει αποδειχτεί ότι - αν υπάρχει - προκαλεί το AIDS. Παραθετω το χαρτι







Παραθετω επισης μαρτυρια ατομου για να δειτε τι υπαρχει από πισω και μας τα κρυβουν

Σήμερα πήγα στον ιατρό και μου είπε πως οι εξετάσεις σου είναι άριστες αλλά προληπτικά από σήμερα πρέπει να ξεκινήσεις θεραπεία.Τον ρώτησα για το φυλλάδιο πως γράφει ότι δεν ανιχνεύει τον ιό και είπε... κάπως ειρωνικά .. το έχεις να το δω?

Σκέφτομαι τι πέρασες εσύ 20 ολόκληρα χρόνια και πως δεν
τρελάθηκες! Πήγα στο διαγνωστικό κέντρο Συγγρού και ζήτησα να μου δώσουν για λίγο να διαβάσω το φυλλάδιο του τεστ ( αυτό που έχεις) εκεί , όχι να το πάρω. Είπαν πως δεν υπάρχει καμία περίπτωση – απαγορεύεται από το κράτος αυτό! Το απέκλεισαν και εξαφανίσθηκαν από το γραφείο. Πήγα στο διευθυντή και δεν ήταν στο γραφείο. Πολύ περίεργα πράγματα...

----

Οι τέσσερις αρχικές μελέτες του Γκάλο που δημοσιεύτηκαν στο Science το 1984 και χρησιμοποιούνται ακόμα ως βάση για τους ισχυρισμούς ότι ο HIV προκαλεί το AIDS, έχουν ελεγχθεί ως άκυρες και σφαλερές. Πως περιμενουν να πιστεψουμε ότι όλα προκληθηκαν από έναν οδηγο αεροπλανου που ειχε παει διακοπες στο Ζαιρ και όταν επεστρεψε στην Νεα Υορκη μετεδωσε μια πανδημια σε ολον τον κοσμο?
Ο ιος του AIDS δεν εχει αποδειχθει ότι υπαρχει.. Αυτό πρεπει να το καταλαβουμε ολοι μας.Η αγωγη που ακολουθαται με μια τεραστια ποσσοτητα φαρμακων όπως , ΑΖΤ προκαλει βαθμιαια ,προβληματα αναιμιας ,απωλεια βαρους ,ατροφια στους μυς, σταματαει την αντιγραφη του DNA στο σωμα,καταστρεφει το μυελο των οστων και αλλα πολλα.

Παραθετω ένα αποκαλυπτηκοτατο βιντεο του Jon Rapport







Επισης αλλη μια σελιδα για περισσοτερη ενημερωση

http://www.hivwave.gr/pages/index.php?%CB%FD%F3%E7

Αγγελικες σκεψεις

Ήθελε να της πει να μην φύγει αλλά δεν το έκανε και έτσι εκείνη εφυγε. Τώρα πάλι καθισμένος οκλαδόν μέσα στη μπανιέρα είχε το κεφάλι του κάτω από την βρύση όπου το νερό έπεφτε καυτό. Ήταν η συνηθισμένη κίνηση του για να μπορέσει να την θυμάται. ΟΙ συνειρμοί οι οποίοι τον οδηγούσαν σε αυτήν ήταν πολλοί. Το αποτέλεσμα τους ήταν να φτάσει στην μεγίστη ΣΚΕΨΗ. Αυτή η γνώση της ΣΚΕΨΗΣ ήταν που τον διαφοροποιούσε από τους ανθρώπους και ήταν στην συνομοταξία των αγγέλων. Αλλά τον τελευταίο καιρό γινόταν σκότα από το αλκοόλ και δεν μπορούσε να την κρατήσει...Ο βασικός συνειρμός πήγαινε κάπως έτσι .’’αυτό το νερό που κυλάει πάνω στο κεφάλι μου ποτέ ουσιαστικά δεν θα το ακουμπήσει..υπάρχει τεραστία απόσταση σε μοριακό επίπεδο. Από την άλλη όταν ανοίγω το στόμα μου να πιω τζονι ποτέ και αυτό δεν θα ακουμπήσει τα σώθηκα μου. Οπότε αφού ούτε από έξω ούτε από μέσα δεν υπάρχει καμία ουσιαστική επαφή με τίποτα νιώθω σαν ένα γάντι.. ..που πρέπει να στρέψω τι σκέψη μου? Μια στιγμή ‘’ εκείνη την ώρα πάντα σήκωνε το κεφάλι του γιατί άρχιζε να πλησιάζει . ‘’ Πριν από διακόσιες χιλιάδες χρόνια ο ανθρωπινός εγκέφαλος τριπλασιάστηκε σε μέγεθος .Η επι στημη δεν μπόρεσε να εξηγήσει αυτήν την μεγέθυνση πέρα ενός μέρους που είναι ότι μεγάλωνε όγκος του εγκέφαλου. Γιατί αυξήθηκε τόσο ο εγκέφαλος? Για να αποθηκεύει αναμνήσεις ..Όσο περισσότερο το ανθρώπινο θηλαστικό άρχισε να ζει και να κάνει διανοητικές εργασίες τόσο μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο χρειαζόταν. Όμως η αύξηση της μνημονικής αποθηκευτικής χωρητικότητας ήταν πολύ μεγαλύτερη από ότι χρειαζόταν. Ακόμα και για τώρα ζούμε τριπλάσιο χρόνο από ότι οι προγονοί μας και η κοινωνική μας ζωή έχει αυξηθεί με γεωμετρικό τρόπο είναι πολύ μεγάλος ο αποθηκευτικός χώρος..Μήπως γιατί η εξέλιξη μας προετοιμάζει για μια αθάνατη ζωή? Από όλες τις αισθήσεις μου αυτή που συνδέεται άμεσα με το ποιον των αναμνήσεων είναι η όσφρηση .Η τελευταία αίσθηση που μας αφήνει όταν πεθαίνουμε είναι η ορσφηση .’’
Ξαφνικά εκείνη την ώρα ξαναγύρισε. Ήταν λουσμένη με την βεβαιότητα της απολυτής αληθείας. Ναι ήταν η ΣΚΕΨΗ.. άνοιξε την αγκαλιά της τον έβαλε μέσα όπως οι μανές πιάνουν τα μονάκριβα μωράκια τους για να τα θηλάσουν. Ένιωσε τη σιγουριά της και αφέθηκε στην μοναδική αίσθηση της υπέρτατης αληθειας…Αυτή η αλήθεια ήταν ….ε..ξανά για μπάνιο και βλέπουμε

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

Σαν πατερας ανεδαφικος

Την ωρα που κλεινουν τα μπαρ
ο καλλιτεχνης του καλωδιου
της μιλαει για τη δοξα
πισω από τη σκια του
εχουνε περασει παρα πολλα χρονια
από εκεινες τις χρυσες μερες
όταν ηταν στα πρωτοσελιδα
σε ολες τις εφημερισδες
Καπετανιος του βασιλειου…..
των αληθινων ψεμματων…
Ολοι τους ηταν καλα παιδια
Αλλα πιοος τους θυμαται τωρα?
Και τωρα που όλα τελειωασαν τωρα
Και η ζωη σου παει , καταρρεει
Ποιος να σε θελει τωρα??
Και το φως της μερας τωρα
λαμπει στις κορες των ματιων σου
Ποιος να πιστεψει την ιστορια σου?

Ποιος να πιστεψει την ιστορια σου?

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009

Μακρια και μισημενοι

ΜΙκρός ηθελα να γινω ξυλουργος.Ειχα καταληξει σ'αυτην την αποφαση πιο πολυ μαλλον γιατι μου αρεσε η μυρωδια του φρεσκοκομμενου ξυλου και του πριονιδιου..Οσο μεγαλωνα οι γονεις μου με στρεφαν σε πιο επιστημονικους τομεις μιας και ειχα την πνευματικη διαυγεια και ικανοτητα να λυνω μαθηματικες ασκησεις σχετικα ευκολα.Ολοι μου οι φιλοι ειχαν ηδη και αυτοι μπει σε παρεμφερη τριπακια επηρεαζομενοι απο τους δικους τους βεβαια γονεις.Η κοινωνικη κατακραυγη απεναντι σε πρακτικα επαγγελματα ηταν εμφανης μιας και οταν ελεγες οτι σπουδαζω μαθηματικα η φυσικη η οτιδηποτε αλλο σε καταστουσε μορφωμενο και εξυπνο.Στο διαβα της ζωης μου γνωρισα ατομα που ουτε καν αξιζει να χρησημοποιησεις σαλιο για το ποιον τους ,επιστημονες βεβαια με μεταπτυχιακα και διδακτορικα με βασικο τους ομως γνωρισμα το οτι ηταν ανθρωπακια.Βολεμενοι απο το συστημα απο μικρη ηλικια,διεφθαρμενοι οπως οι γονεις τους,αναγωγοι χωρις ουσιαστικη παιδεια αλλα επιστημονες.Γλειφτες για πιπες..Απο την αλλη εχω γνωρισει ατομα με παιδεια, πλουσιους σε αισθηματα ,ανθρωπια και γνωσεις.Βεβαια ειναι γεωργοι,καθαριστες,ξυλουργοι,οικοδομοι και γενικα ανθρωποι που δουλευουν σε τετοια αηδιαστικα επαγγελματα κατωτερης φυσης ενος ακαδημαικου η επιστημονα.Η συναναστροφη μου με τετοια ατομα με θετει ,στα ματια των συναδελφων μου, σε περιθωριποιηση και γενικα αποκλεισμο απο την επιστημονικη κοινοτητα σαν μελλοντικος ακαδημαικος..Αλλα χιλιες φορες αγκαλια με υπεροχες συζητησεις με πραγματικα ομορφους σε ολα τα επιπεδα ανθρωπους παρα να βλεπω τους μελλοντικους σαπιους ημιάνθρωπους της 'γνωσης'.Ευχη μου να ψοφησουν ,για τα κομπλεξ και τους κοινωνικους σκατοδρομους που εχουν δημιουργησει και οδηγησει την κοινωνια μας.

Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

Σαν επιλογος :Γυμνοι στην εφορια




Σαν άνθρωποι πρέπει να καταλάβουμε ότι προερχόμαστε από τα ψαρια.Αυτη η τόσο απλή συνειδητοποίηση είναι το τσουβάλι που κουβαλάμε εκ γεννετής και δε λέμε να το πεταξουμε.Να αντιληφθούμε ότι όλοι είμαστε ίσοι.έχουμε κοινή προέλευση και ότι θα πρέπει να είμαστε ανοιχτοί στον συνάνθρωπό μας.Ανοιχτοι σε όλες τις προτασεις.Ελευθερο σεξ ,με προφυλάξεις εκει που ενδείκνυται και χωρίς σε όποιους το εχουν.Μαγειρεμα σε ποτάμια και μπύρες στις παραλιες.Γεμιστα χωρίς κιμά σε στάδια και φασολάδα στα κυριλέ ρεστωραν.Σανδαλια στις πορείες και Βέρμαχτ σε ρέγγε παρτυ.

Μπουρνουζοπετσετα

Ειμαι σιφονι στο κρεβατι σου
Ειμαι λαμπα στο μαξιλαρι σου
Ειμαι καπακι στο αυτι σου
Ειμαι σακακι στο τιμονι σου
Ειμαι και μαλακας πανω απο ολα

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Οχι μαμα,οχι μονο για σενα

Αυτό το αηδιαστικό μικρο πραγματάκι λεκτικά,αυτή η βδέλλα κολλημένη πάνω σε κάθε ελληνική ανθρώπινη φύση,αυτή η γκιλοτίνα που είναι μετέωρη πάνω από το κεφάλι του κάθε άνεργου,αυτό το "βύσμα" πότε επιτέλους θα σταματήσει να μας τυραννά?Ε ?συμπολίτες αυτής της χώρας?Ως πότε θα πρέπει να γλείφεται ατέλειωτους τεράστιους,σίγουρα γεμάτους κυτταρίτιδα, τριχωτούς κώλους?Ξέρω ότι καταρχάς αυτά τα λαίμαργα ζώα,που όμοια τους υπήρχαν άλλα εξαφανίστηκαν (βλέπε δεινόσαυροι) είναι ο ιός που μας τρώει αργά και σταθερά..αλλά έλεος..δεν θα πρέπει να τους απαξιώσουμε?Δεν πρέπει να τους δώσουμε να καταλάβουν ότι εμείς είμαστε που κάνουμε κουμάντο και όχι αυτοί?Αλλά όχι..όλοι θα κραζουμε και θα φωνάζουμε μέχρι να βολευτούμε και μεις..μετά απλά θα το βουλώσουμε σαν ωραία πρόβατα και θα αραξουμε στο μισθό της καβατζας,του δημοσίου και άσε τους άλλους να βάλουνε το φίδι από την τρύπα..Το καλό είναι ότι το δημόσιο σε 10 με 15 χρόνια δεν θα μπορεί να συντηρήσει τον τόσο μεγάλο όγκο δημοσίων οπότε όσοι νομίζουν ότι είναι βολεμένοι θα πρέπει να το ξανασκεφθούν.Από την άλλη αυτοι που θα εργαζονται στον ιδιωτικο τομεα,τους οποιους θα τους συντηρουν αυτοι του δημοσιου θα παρουν και αυτοι τον πουλο..Οποτε σε 20 χρονακια λογικα θα γινει ενα ωραιο κραχ οπως στην Αργεντινη το 1990 και τοτε ολοι θα περασουμε καλα...Εις το επανιδειν πεντέχος

Κυριακή 30 Αυγούστου 2009

Σκεψεις μιας πετρας (ωραια η παρενθεση)

Ας ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα...Τι σημαινει εχω σχεση με εναν-μια.Βασικα ειναι ενα ερωτημα το οποιο εχει απειρες συνιστωσες που εκ παραδρομης ειναι μαλακια να το αναλυσουμε.Καθετι το απειρο ειναι ασυμετρα ομορφο και ανοιομοιογενες ταυτοχρονα.Οποτε θα πρεπει να μειωσουμε τις συνιστωσες..Εατω οτι το κανουμε αυτο.Εστω οτι εχουμε αφαιρετικα μειωσει ολους τους παραγοντες οι οποιοι επηρεαζουν το ειναι μας..Τι μενει?Εμεις..Το εγω,αυτη η αθλια κορη που μας κοβει την καρωτιδα(για τον απλουστατο λογο οτι παντα ειναι απο πισω μας και δεν μπορουμε να τη δουμε) μας σπρωχνει στον γκρεμο της ηδη ακουσιας εθελοτυφλια μας...Μηπως θα πρεπει να αρχισουμε να επαναστατουμε?να φτυσουμε τα παλια μας θελω και να αγκαλιασουμε την καινουρια μας αγαπη?..Τον εαυτο μας?Αυτην την αμορφη μαζα καταπιεσης και ταμπου, που ομως καταφερε να ανεξαρτητοποιηθει?Να καταλαβουμε οτι δεν εχουν σχεση οι αλλοι ,αλλα το οτι εμεις ειμαστε οι αλλοι?Οτι ο φοβος του αγνωστου ειναι αυτος που θα μας κανει Ανθρωπους Σκεπτομενους?
ΟΧΙ!!!!!! δεν πρεπει...γιατι τοτε θα ηταν ολα πολυ ομορφα...Ενας ομορφος κοσμος θα σας φοβιζε.....

Σάββατο 29 Αυγούστου 2009



Καταρχάς δεν υπάρχει αρχή.Οπότε ακόμα και αυτή η εισαγωγή δεν θα έπρεπε να είναι εδώ.Σαν κάτι τελευταίο θα μπορούσε να είχε αρχίσει έτσι:
Τέλος

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

Για το παστίτσιο

Τελευταια φορα
Τελευταια φορα που με νικησες

Αλλα εγω δεν πρεπει να νιωσω μονος
Μαζι μου ολοι αυτοι που θα ημουν

Φιλοι εγω και οι εμμονες μου
Αγαπες μισητες



Τελευταια φορα

Σάββατο 15 Αυγούστου 2009

Τσακ ενα σημειο αλλαγης των παντων

Μεγαλη η χαρη της.Πρωινιατικα σηκωθηκα και σφηνωθηκε στο κεφαλι μου σαν καροτο σε τουρτα παγωτο.Αυτη η ατιμη εξελιξη εχει επιφερει πολλες ταραχες στο ανθρωποειδες ζωο.Αφου το μεταλλαξε σε διποδο ορθοποδο το αφησε ησυχο για μερικες χιλιαδες χρονια και μετα ξανα εκει.Να βαλει το κωλοχερο της στο ενα αρχικα ειδος.Το θυληκο.
Στις αρχες το θυληκο ειδος δεν ειχε τρελες διαφορες απο αποψη φυσιολογιας περα απο τα πρωφανη αναπαραγωγικα οργανα.Οι διαφορες εγγυταν στο υψος και στο μεγεθος του κεφαλιου και ισως στη μυικη δυναμη που και κει δεν υπηρχαν με μεγαλες διαφορες απο το αρσενικο ειδος.Και τι εξυπνη ιδεα ειχε η εξελιξη?Ειπε ρε συ, για να διαλεξει το τουβλο το θυληκο καλυτερο αρσενικο μιας και το μπλα μπλα δεν το εχει δεν της μεγαλωνω το στηθος?Και δωσε βυζια διαφορων ειδων.Τσακ το ταγαρι το αρσενικο τι τοκιν και βλακειες, βυζια ρε.Αυτη ειναι κυριες και κυριοι η αρχη της πτωσης του ανθρωπινου πνευματος και φθορα του απο το φαινομενο του φαινεσθαι.Τα αποτελεσματα εκεινης της καταστροφικης παρεμβασης της ακατανομαστης (ε......) ειναι ολοφανερα πλεον στην εποχη μας το 2009 (που ξερετε μπορει αυτο το κειμενο να διαβαζεται μετα απο 10000 χρονια αφοτου πεθανω και αναστηθω) ακομα και στην κοινoτητα των ομοφιλοφιλων.Γιατι κυριοι δεν θα χρειαζονταν τα παιδια αυτα να μπαινουν σε πολυεξοδες δαπανες αλλαγης φυλου γιατι?Για να βαλουν βυζια...Ατιμη ατιμη...

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2009

Ακινδυνο τραγουδακι

Ειπα πως θα φυγω

Βλεπω ολα να μικραινουν ομως

Το τελευταιο μου οχυρο επεσε


Σκοταδι με πνιγει

Τα χερια του ειναι κρυα σαν τα ματια μου


Ολος ο κοσμος μια μπαλα στον αυχενα μου

Μου φωναζει

Μια ζωη σκλαβος


Εχω παρει το οπλο μου και ετοιμαζομαι να βγω

Θα σας σκοτωσω ολους

Και σενα

Τρίτη 11 Αυγούστου 2009

Manu Chao/''Cladestino'' Greek version

Μονος πηγαινω με τον πονο μου
Μονη ερχεται κι η καταδικη μου
Να περιπλανιεμαι ειναι ο προορισμος μου
Για να ξεφυγω απ'το νομο
Κρυμμενος στη καρδια της Μεγαλης Βαβυλωνιας
Με λενε Clandestino
Επειδη δεν εχω χαρτια

Σε μια πολη του Βορρα
Πηγα για να δουλεψω
Τη ζωη μου την αφησα
Αναμεσα στη Ceuta & στο Γιρβραταρ
Ειμαι μια γραμμη στη θαλασσα
Ειμαι ενα φαντασμα στη πολη
Η ζωη μου απαγορευεται
Λενε οι αρχες

Μονος πηγαινω με το πονο μου
Μονη ερχεται και η καταδικη μου
Να περιπλανιεμαι ειναι ο προορισμος μου
Γιατι δεν εχω χαρτια
Χαμενος στη καρδια της Μεγαλης Βαβυλωνιας
Με λενε Clandestino
Ειμαι ο παραβατης

Mano negra Clandestino
Περουβιανος Clandestino
Αφρικανος Clandestino
Μαριχουανα παρανομη

Clandestino=κρυμμενος,κρυφος,μυστικος,λεξη που χρησιμοποιειται για να περιγραψει τους παρανομους μεταναστες


Ενα τραγουδι και γιαυτους που ειναι μεταναστες στην ιδια τους τη χωρα...


εεε και κατι για το στρατο

ΜΗΝ ΠΑΤΕ

Παρασκευή 7 Αυγούστου 2009

Τσιου μπιου

-να σε ρωτησω κατι?
-πες μου
-τρως?
-τι?
-ξερεις
-αααα...ναι
-και?
-εε...ξερεις τωρα
-εμ..ετσι ειναι
-αμ πως...

Εν αρχη ην οικολογια

Χρειαζοταν απελπισμενα εφτα.Οποιοσδηποτε συνδιασμος τον βοηθουσε.Τεσσερα τρια,πεντε δυο.ενα εξι.Οι κορες του ειχαν διασταλει σε σημειο που θυμιζε αυτον τον εξωγηινο απο μια ταινια ,που την επεφτε σε κατι δεκαπενταχρονα παιδακια και αυτα προσπαθουσαν να τον σωσουν να γυρισει στο σαπιο πλανητη του..Ναι μωρε ΕΤ τον λεγαν.Anyway θυμιζε απιστευτα τον ΕΤ.Κοιταξε για μια στιγμη τον αντιπαλο του ,ο οποιος παρεπιπτωντος δεν εδειχνε να ειναι αγχωμενος οσο ο ιδιος μιας και εκεινη την ωρα σκεφτοταν γιατι αυτο το κολομποξερακι του συνεχεια μαζευοταν μεσα στο τζιν του και γινοταν σαν στρινγκ.Με μια αποτομη κινηση εβαλε το χερι του μεσα στο μεταλικο κουβαδακι πηρε δυο παγακια τα κουνισε λιγο στο ενα του χερι και τα πεταξε μεσα στο ξυλινο αναγλυφο ταβλι.Τα δυο παγακια αφου αναπηδισαν δυο φορες το μεν ενα γλυστρισε με μαεστρια ,οπως μονο η Κουρνικοβα θα εκανε ενα μπακ φλιπ πανω στο παγο,στην γωνια του αντιπαλου του και το αλλο αφου γυρισε τρεις κομμα δυο φορες γυρω απο τον εαυτο του εμεινε στασιμο στο ιδιο σημειο.Αμεσως απλωσε τα χερια του και πηρε στο χερι του τα παγακια...Ο αντιπαλος αρχισε να μετραει τις σταγονες και τις κηλιδες απο νερο που ειχαν σχηματιστει μεσα στο ταβλι..Μετρησε πεντε σταγονες και τρεις κηλιδες.Με τα παγακια στο χερι να αρχιζουν να λιωνουν παρα πολυ γρηγορα ο Ξυδιας Γιωργος (ο πρωταγωνιστης μας) ηταν ετοιμος να αρχισει να γαμοσυχτιριζει αλλα η πρωτη χριστοπαναγια που πηγε να βγει απο το στομα του σκαλωσε στο δευτερο κυνοδοντα του μιας και απο κατω ειχε μια κουφαλα οσο ηταν και η γκομενα του,και πνιχτηκε στη σιωπη αφου ως εκθαυματος η μια σταγονα που ηταν διπλα στη δευτερη κυλιδα λογω δυναμεων συναφειας ενσωματωθηκε στην κηλιδα.Η επομενη μεταλαξη που δημιουργηθηκε στο στομα του Νικου ειναι μια απο τις μεγαλυτερες αποδεδειγμενες αποδειξεις οτι η τεχνιτη νοημοσυνη δεν μπορει να αντιγραψει τον ανθρωπινο τροπο σκεψης,αφου το γαμοσταυριδι αντικατασταθηκε απο ενα ''Ναι ρε πουστη μου!!!'' μεσα σε λιγοτερα εκατομμυριοστα του δισεκατομυριοστου του χρονου της εκρηξης του μπιγκ μπουνγκ.Ο αντιπαλος ειχε ηδη κατασταλαξει οτι δεν θα ξαναβαλει τη μανα του να του παρει μποξερακια.Ο νικος πηρε το πουλι απο την αριστερη μερια του ταυλι και το εβγαλε εξω απο το ταβλι.Το παιχνιδι το ειχε παρει διπλο.

Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

Το λεσι και ο αλλος









Ωριμανση














Το ταιρι
















Το DVD















Μα γιατι














Η τεχνη της τιβι















Η πορεια















Δουλευεις ορ νοτ δουλευεις
















Γαμοαποψεις
















Απλα
















God save the queen












Το λεσι την πινει

Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009

Μικρη και καψαλισμενη(ξερετε σαν ποιαν)


Σοιητική Πυλλογή



Για τον Βαγγελη





Χθες ηθελα να σου μιλησω ανοιχτα
μα δεν μπορεσα

Προσπαθω να σου δειξω οτι πραγματικα
δεν θελω να σε αφησω ποτε

Ολα αυτα τα χρονια σε νιωθω μερος του
εαυτου μου,ενα κομματι του ειναι μου

Αλλα ημαρτον ρε κοπρε σκυλε ποσες φορες
ακομα θα χεσεις τη μοκετα

Ναι μεν αλλα

Ακουω ρεγγε αλλα μου ερχεται να χορεψω τρανσ.Ηθελα να διαβασω μια υπεροχη συλλογη ποιηματων Ναζιμ Χικμετ αλλα ηδη βλεπω μια τσοντα απο το γιουπορν.Στο γυρισμο απο τον καφε ηθελα να παρω ενα παληκαρι που εκανε οτοστοπ αλλα τελικα τον εκανα κωλοδακτυλο οταν περασα απο διπλα του.Ειδα την αδερφη στην εισοδο του σπιτιου,επλενε τα σκαλια, και θελησα να ορμησω να την αγκαλιασω, να την πω οτι την αγαπαω παρα πολυ,αλλα κατουρισα στο δευτερο σκαλοπατι. Εχω μπαξε με ζαρζαβατικα ολων των ειδων αλλα τρωω μονο γυρους. Ενας περασε τρεχοντας διπλα απο μια γριουλα και της εκλεψε την τσαντα με αποτελεσμα να πεσει κατω η γιαγιουλα.Βλεποντας τον αρχισα να τρεχω προς το μερος του αλλα σταματησα μπροστα απο τη γριουλα και την κλοτσησα στην κοιλια.Δεν ξερω τι φταιει...δεν ξερω...ειναι και αυτη η γαμημενη ζεστη που σε τρελαινει μερικες φορες....

Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

Μετανάστης

A spoun of a tour


Θα μπορουσε να ειναι η καραϊβικη η ακομα καλυτερα η Χαλκιδικη (καλες η Μπαχαμες αλλα σαν την ΧαΛΛκιδικη δεν εχει)..Ειναι ομως ο Μπαλος στην Κρητη