Μονος πηγαινω με τον πονο μου
Μονη ερχεται κι η καταδικη μου
Να περιπλανιεμαι ειναι ο προορισμος μου
Για να ξεφυγω απ'το νομο
Κρυμμενος στη καρδια της Μεγαλης Βαβυλωνιας
Με λενε Clandestino
Επειδη δεν εχω χαρτια
Σε μια πολη του Βορρα
Πηγα για να δουλεψω
Τη ζωη μου την αφησα
Αναμεσα στη Ceuta & στο Γιρβραταρ
Ειμαι μια γραμμη στη θαλασσα
Ειμαι ενα φαντασμα στη πολη
Η ζωη μου απαγορευεται
Λενε οι αρχες
Μονος πηγαινω με το πονο μου
Μονη ερχεται και η καταδικη μου
Να περιπλανιεμαι ειναι ο προορισμος μου
Γιατι δεν εχω χαρτια
Χαμενος στη καρδια της Μεγαλης Βαβυλωνιας
Με λενε Clandestino
Ειμαι ο παραβατης
Mano negra Clandestino
Περουβιανος Clandestino
Αφρικανος Clandestino
Μαριχουανα παρανομη
Clandestino=κρυμμενος,κρυφος,μυστικος,λεξη που χρησιμοποιειται για να περιγραψει τους παρανομους μεταναστες
Ενα τραγουδι και γιαυτους που ειναι μεταναστες στην ιδια τους τη χωρα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου