Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009

Ναι μεν αλλα

Ακουω ρεγγε αλλα μου ερχεται να χορεψω τρανσ.Ηθελα να διαβασω μια υπεροχη συλλογη ποιηματων Ναζιμ Χικμετ αλλα ηδη βλεπω μια τσοντα απο το γιουπορν.Στο γυρισμο απο τον καφε ηθελα να παρω ενα παληκαρι που εκανε οτοστοπ αλλα τελικα τον εκανα κωλοδακτυλο οταν περασα απο διπλα του.Ειδα την αδερφη στην εισοδο του σπιτιου,επλενε τα σκαλια, και θελησα να ορμησω να την αγκαλιασω, να την πω οτι την αγαπαω παρα πολυ,αλλα κατουρισα στο δευτερο σκαλοπατι. Εχω μπαξε με ζαρζαβατικα ολων των ειδων αλλα τρωω μονο γυρους. Ενας περασε τρεχοντας διπλα απο μια γριουλα και της εκλεψε την τσαντα με αποτελεσμα να πεσει κατω η γιαγιουλα.Βλεποντας τον αρχισα να τρεχω προς το μερος του αλλα σταματησα μπροστα απο τη γριουλα και την κλοτσησα στην κοιλια.Δεν ξερω τι φταιει...δεν ξερω...ειναι και αυτη η γαμημενη ζεστη που σε τρελαινει μερικες φορες....

2 σχόλια:

  1. εγω παντως ειμαι αυτος που εκλεψε την γρια και σε πληροφορω οτι η τσαντα δεν ειχε τιποτα μεσα .τζαμπα κλοπη..καλα εκανες και την κλωτσησες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Esy eisai pou mou kanes to kolodaxtylo re kargioli?Ksero pou meneis na prosexeis otan ena brady tha blepeis anemelos tin tsontoula sou...Tha sou xoso 3 pitogyra ksereis esy pou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή