Παρασκευή 7 Αυγούστου 2009

Τσιου μπιου

-να σε ρωτησω κατι?
-πες μου
-τρως?
-τι?
-ξερεις
-αααα...ναι
-και?
-εε...ξερεις τωρα
-εμ..ετσι ειναι
-αμ πως...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου