

Παραθετω επισης μαρτυρια ατομου για να δειτε τι υπαρχει από πισω και μας τα κρυβουν
Σήμερα πήγα στον ιατρό και μου είπε πως οι εξετάσεις σου είναι άριστες αλλά προληπτικά από σήμερα πρέπει να ξεκινήσεις θεραπεία.Τον ρώτησα για το φυλλάδιο πως γράφει ότι δεν ανιχνεύει τον ιό και είπε... κάπως ειρωνικά .. το έχεις να το δω?
Σκέφτομαι τι πέρασες εσύ 20 ολόκληρα χρόνια και πως δεν
τρελάθηκες! Πήγα στο διαγνωστικό κέντρο Συγγρού και ζήτησα να μου δώσουν για λίγο να διαβάσω το φυλλάδιο του τεστ ( αυτό που έχεις) εκεί , όχι να το πάρω. Είπαν πως δεν υπάρχει καμία περίπτωση – απαγορεύεται από το κράτος αυτό! Το απέκλεισαν και εξαφανίσθηκαν από το γραφείο. Πήγα στο διευθυντή και δεν ήταν στο γραφείο. Πολύ περίεργα πράγματα...
----
Οι τέσσερις αρχικές μελέτες του Γκάλο που δημοσιεύτηκαν στο Science το 1984 και χρησιμοποιούνται ακόμα ως βάση για τους ισχυρισμούς ότι ο HIV προκαλεί το AIDS, έχουν ελεγχθεί ως άκυρες και σφαλερές. Πως περιμενουν να πιστεψουμε ότι όλα προκληθηκαν από έναν οδηγο αεροπλανου που ειχε παει διακοπες στο Ζαιρ και όταν επεστρεψε στην Νεα Υορκη μετεδωσε μια πανδημια σε ολον τον κοσμο?
Ο ιος του AIDS δεν εχει αποδειχθει ότι υπαρχει.. Αυτό πρεπει να το καταλαβουμε ολοι μας.Η αγωγη που ακολουθαται με μια τεραστια ποσσοτητα φαρμακων όπως , ΑΖΤ προκαλει βαθμιαια ,προβληματα αναιμιας ,απωλεια βαρους ,ατροφια στους μυς, σταματαει την αντιγραφη του DNA στο σωμα,καταστρεφει το μυελο των οστων και αλλα πολλα.
Παραθετω ένα αποκαλυπτηκοτατο βιντεο του Jon Rapport
Επισης αλλη μια σελιδα για περισσοτερη ενημερωση
http://www.hivwave.gr/pages/index.php?%CB%FD%F3%E7
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου