Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

Σαν πατερας ανεδαφικος

Την ωρα που κλεινουν τα μπαρ
ο καλλιτεχνης του καλωδιου
της μιλαει για τη δοξα
πισω από τη σκια του
εχουνε περασει παρα πολλα χρονια
από εκεινες τις χρυσες μερες
όταν ηταν στα πρωτοσελιδα
σε ολες τις εφημερισδες
Καπετανιος του βασιλειου…..
των αληθινων ψεμματων…
Ολοι τους ηταν καλα παιδια
Αλλα πιοος τους θυμαται τωρα?
Και τωρα που όλα τελειωασαν τωρα
Και η ζωη σου παει , καταρρεει
Ποιος να σε θελει τωρα??
Και το φως της μερας τωρα
λαμπει στις κορες των ματιων σου
Ποιος να πιστεψει την ιστορια σου?

Ποιος να πιστεψει την ιστορια σου?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου