Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

Λοβ ιζ ιν δι εαρ

Η κάθαρση του είναι μας μπορεί να επέλθει με πολλούς τρόπους… Σήμερα βρήκα αυτόν… Τι σκατα είναι αυτά γαμω την πουτανα μου… .Σκαταααα μαλααακεςςς… ..να πάτε να γαμηθείτε όλοι σας….την ώρα που ψοφάτε να δείτε ποσό σάπιοι είστε και να φρικάρετε και να τραντάζεστε στο νεκροκρέβατο …..να μην θέλετε να πεθάνετε αλλά ευτυχώς για μας θα πάτε όχι στο πυρ το εξωτερο,…. ούτε στο διαολο… .ΟΧΙ….ο διάολος είμαι εγω, …θα πάτε στο πουθενα…… αρχιδια…. μουνιαα…. παλιοβλακες… ..πανηληθιοι ..μεμψίμοιροι…. ανεδαφικές μαλακιες μιας τρανσεξουαλ γαϊδούρας… μοσχάρια… ζώα…. Που νομίζατε ότι είστε και άνθρωποι… .ου ρε…ου…στα αρχιδια μας σας γραφουμε…η μάλλον επειδή είναι πολύτιμα τα αρχιδια μας σας γράφουμε κοντά στις κωλοτριχες μας…τραγελαφικες κυλόττες μιας ανώμαλης χοντρής που πηδιέται με αλογα….Τελειως απελευθερωτικό παιδιά. Η συμβουλή που μπορεί να βοηθήσει ακόμα πιο πολύ είναι ότι ενώ τα γράφετε επιβάλλεται και η ταυτόχρονη φωνητική κάθαρση..Καλησπέρα σ’ολους και να ξέρετε ότι σας αγαπώ και ότι λέω είναι από καθαρή ατόφια αγαπη…. .μουατσ

1 σχόλιο: