Πέμπτη 13 Αυγούστου 2009

Ακινδυνο τραγουδακι

Ειπα πως θα φυγω

Βλεπω ολα να μικραινουν ομως

Το τελευταιο μου οχυρο επεσε


Σκοταδι με πνιγει

Τα χερια του ειναι κρυα σαν τα ματια μου


Ολος ο κοσμος μια μπαλα στον αυχενα μου

Μου φωναζει

Μια ζωη σκλαβος


Εχω παρει το οπλο μου και ετοιμαζομαι να βγω

Θα σας σκοτωσω ολους

Και σενα

1 σχόλιο: