Σάββατο 15 Αυγούστου 2009

Τσακ ενα σημειο αλλαγης των παντων

Μεγαλη η χαρη της.Πρωινιατικα σηκωθηκα και σφηνωθηκε στο κεφαλι μου σαν καροτο σε τουρτα παγωτο.Αυτη η ατιμη εξελιξη εχει επιφερει πολλες ταραχες στο ανθρωποειδες ζωο.Αφου το μεταλλαξε σε διποδο ορθοποδο το αφησε ησυχο για μερικες χιλιαδες χρονια και μετα ξανα εκει.Να βαλει το κωλοχερο της στο ενα αρχικα ειδος.Το θυληκο.
Στις αρχες το θυληκο ειδος δεν ειχε τρελες διαφορες απο αποψη φυσιολογιας περα απο τα πρωφανη αναπαραγωγικα οργανα.Οι διαφορες εγγυταν στο υψος και στο μεγεθος του κεφαλιου και ισως στη μυικη δυναμη που και κει δεν υπηρχαν με μεγαλες διαφορες απο το αρσενικο ειδος.Και τι εξυπνη ιδεα ειχε η εξελιξη?Ειπε ρε συ, για να διαλεξει το τουβλο το θυληκο καλυτερο αρσενικο μιας και το μπλα μπλα δεν το εχει δεν της μεγαλωνω το στηθος?Και δωσε βυζια διαφορων ειδων.Τσακ το ταγαρι το αρσενικο τι τοκιν και βλακειες, βυζια ρε.Αυτη ειναι κυριες και κυριοι η αρχη της πτωσης του ανθρωπινου πνευματος και φθορα του απο το φαινομενο του φαινεσθαι.Τα αποτελεσματα εκεινης της καταστροφικης παρεμβασης της ακατανομαστης (ε......) ειναι ολοφανερα πλεον στην εποχη μας το 2009 (που ξερετε μπορει αυτο το κειμενο να διαβαζεται μετα απο 10000 χρονια αφοτου πεθανω και αναστηθω) ακομα και στην κοινoτητα των ομοφιλοφιλων.Γιατι κυριοι δεν θα χρειαζονταν τα παιδια αυτα να μπαινουν σε πολυεξοδες δαπανες αλλαγης φυλου γιατι?Για να βαλουν βυζια...Ατιμη ατιμη...

2 σχόλια:

  1. Αδελφέ Ακτίνιε, τα λες πολύ σωστά.
    Συνέχισε έτσι και μην μασάς.
    Εμείς είμαστε μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. aktinie kapios prepei na sou ksefouskosei ta arxidia

    ΑπάντησηΔιαγραφή