Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009

Μακρια και μισημενοι

ΜΙκρός ηθελα να γινω ξυλουργος.Ειχα καταληξει σ'αυτην την αποφαση πιο πολυ μαλλον γιατι μου αρεσε η μυρωδια του φρεσκοκομμενου ξυλου και του πριονιδιου..Οσο μεγαλωνα οι γονεις μου με στρεφαν σε πιο επιστημονικους τομεις μιας και ειχα την πνευματικη διαυγεια και ικανοτητα να λυνω μαθηματικες ασκησεις σχετικα ευκολα.Ολοι μου οι φιλοι ειχαν ηδη και αυτοι μπει σε παρεμφερη τριπακια επηρεαζομενοι απο τους δικους τους βεβαια γονεις.Η κοινωνικη κατακραυγη απεναντι σε πρακτικα επαγγελματα ηταν εμφανης μιας και οταν ελεγες οτι σπουδαζω μαθηματικα η φυσικη η οτιδηποτε αλλο σε καταστουσε μορφωμενο και εξυπνο.Στο διαβα της ζωης μου γνωρισα ατομα που ουτε καν αξιζει να χρησημοποιησεις σαλιο για το ποιον τους ,επιστημονες βεβαια με μεταπτυχιακα και διδακτορικα με βασικο τους ομως γνωρισμα το οτι ηταν ανθρωπακια.Βολεμενοι απο το συστημα απο μικρη ηλικια,διεφθαρμενοι οπως οι γονεις τους,αναγωγοι χωρις ουσιαστικη παιδεια αλλα επιστημονες.Γλειφτες για πιπες..Απο την αλλη εχω γνωρισει ατομα με παιδεια, πλουσιους σε αισθηματα ,ανθρωπια και γνωσεις.Βεβαια ειναι γεωργοι,καθαριστες,ξυλουργοι,οικοδομοι και γενικα ανθρωποι που δουλευουν σε τετοια αηδιαστικα επαγγελματα κατωτερης φυσης ενος ακαδημαικου η επιστημονα.Η συναναστροφη μου με τετοια ατομα με θετει ,στα ματια των συναδελφων μου, σε περιθωριποιηση και γενικα αποκλεισμο απο την επιστημονικη κοινοτητα σαν μελλοντικος ακαδημαικος..Αλλα χιλιες φορες αγκαλια με υπεροχες συζητησεις με πραγματικα ομορφους σε ολα τα επιπεδα ανθρωπους παρα να βλεπω τους μελλοντικους σαπιους ημιάνθρωπους της 'γνωσης'.Ευχη μου να ψοφησουν ,για τα κομπλεξ και τους κοινωνικους σκατοδρομους που εχουν δημιουργησει και οδηγησει την κοινωνια μας.

2 σχόλια:

  1. Αν ποτέ μπορούσε κάποιος "σάπιος" επιστήμονας-ακαδημαϊκός να νιώσει τη χαρά της αγκαλιάς μιας αληθινής φιλίας, μιας συζήτησης βγαλμένης από την ψυχή, γεμάτης αληθινά συναισθήματα και ειλικρινων απόψεων, σίγουρα θα προσπαθούσε να αποτάξει από πάνω του τη σαπίλα και να δει τα πράγματα από άλλη σκοπιά! Μια σκοπιά που θα του δώσει μεγαλύτερο εύρος και πιο ανοιχτούς ορίζοντες! Σίγουρα θα τον έκαναν καλύτερο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ! Ανήκω στη γενιά των ανθρώπων που πρέπει να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους για να αλλάξουν αυτά που οι σάπιοι γονείς των σάπιων ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ κατέστρεψαν την κοινωνία! Μια κοινωνία με κόμπλεξ και "ρατσισμό". Κοινωνία που απαξιώνει τους "μικρούς" και εξυψώνει τους "ικανούς"!
    Ανήκω σ' αυτούς που δεν έλαβαν ακόμη ακαδημαϊκή μόρφωση. Σ' αυτούς που το επάγγελμα τους για κάποιους άλλους θεωρείται ντροπή! ΕΥΤΥΧΩΣ. Γιατί έμαθα στη ζωή μου να μην σνομπάρω τον οποιονδήποτε για το επάγγλεμα του. Ανήκω σ' αυτούς που έχουν ελεύθερο μυαλό και όραμα! Ικανός να αντιμετωπίσω τη ζωή μου με τα δικά μου @@! Δεν στρέφω το κεφάλι μου όταν βλέπω σκουπιδιάρη, ντιλιβερά, σερβιτόρο, καθαρίστρια. ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η οργή σου είναι δυστυχώς βάσιμη, η έξοδος απο την παγίδα δύσκολη. Ευθύνη δεν έχουν μόνο οι 'σάπιοι' (όπως γράφεις) επιστήμονες, αλλά και καλλιτέχνες, διδάσκοντες, νομικοί κλπ.!

    Καταλαβαίνω την έμφασή σου στους επιστήμονες. Είμαι βέβαιος πως δεν θα άντεχα σε πανεπιστημιακό περιβάλλον, και πιστεύω πως το κάθε άτομο που αντέχει κατέχει είτε ποσότητα αναισθησίας η υποκρισίας.

    Εάν αυτά που γράφεις τα νιώθεις πραγματικά, πιθανός να ενδιαφερθείς για το εξής έργο:

    http://lazaridis.com/147.html

    Το έργο αναζητά συγγραφείς, οι οποίοι νιώθουν αυτήν την οργή που νιώθεις εσύ - όμως αυθεντικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή